جستجوگر وب
رفاقتانه..سوین♡هالین

 

خب خب از کجا شروع کنم؟

عاقا اصلا آغاز رفاقت ما خیلی کشکی بود 😂

یه چیزی تو مایه های عاشق شدن لوکاس..! 😂✌

همه چیز از یه ایمیل ساده شروع شد و..

صادقانه بخوام بگم اصلا نفهمیدم وسطاش چیشد؟

دقیقا چیشد که انقد برام عزیز شدی؟

خودمم نمی دونم

راستشو بخوای دنبال دلیل هم نیستم براش

همینجوری بی دلیل قشنگه و دوسش دارم..!

اصلا مدل رفاقت ما اینه، دلش میخواد، حرفیه؟😂

از این حرفا که بگذریم چیزی هست که ما تا حالا ناخنک بهش نزده باشیم؟

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو تا حالا راجع بهش حرف زدیم

از خیال پردازی ها و حرفای جدیمون

تا اوسکول بازیا و سر کاریامون 

راستی سر کاری..

قبول کن بی حساب شدیم دیگه

این به اون در ادای پسرا درآوردنت😂👊

می دونی چی میگم دیگه مگه نه؟

کی بشه ببینمت معجون چیپس و نوشابه به خوردم بدی؟

کی میشه ببینمت بریم ماشین سواری و دور دوز؟

یعنی میشه اصلا؟

شاید آره..

شاید نه..

ولی اینو مطمئنم که میخوام به جای فکر کردن به آینده ای که فازش اصلا معلوم نی

از تک تک لحظات با هم بودنمون کیف ببرم و حال کنم

پس تو هم حسابی هوای خودت و دلت رو داشته باش♡

همین دیگه..!

سرتون رو هم درد آوردم /:

سوین حاجی یا خوشبخت میشی یا چهار قاچت می کنم 

سوین دادا یا موفق میشی یا اویزونت می کنم

سوین رفیق هوای خودت و دنیات رو داشته باش

قول بده..

و هر سال زندگیت رو خودت بساز و منتظر اتفاقات خفن و شانس های کهکشانی نباش

هر سالت بهتر از سال قبل باشه جونم♡

و از ته دل امیدوارم خواسته هات بشن داشته هات^^

تولدت هزار باره مبارک رفیقم ♡


[ سه شنبه 14 مرداد 1399 ] [ 16:20 ] [ halin ] [ بازدید : 159 ] [ نظرات (4) ]
نظرات این مطلب
رانیسا یا همون نازنین 16:05 - 1399/05/15
کنیچیوای مجدد ^_^💖
وی بغض می‌کند و دقایقی بعد سیل اشک ها جاری می‌شود
😭😭😭😭😭😭 عرررررررررر خداااا
منم میخوام دوستای به این خوبی😢 😍😍
میدونی دارم به چی فکر میکنم؟ به اینکه چرا زودتر باهاتون آشنا نشدم؟ 💖
خیلی زیبا نوشته بودی، اشکم دراومد عرررررررررررررررررر 😭 اندفعه اشک شوقه 😂😅🤣 دستت درد نکنه هالین ساما خسته نباشی گلی 😘
و بازم میگم تولدت مبارکککککککک سوین جونممممممم 🎉 🎉 🎊 🎊
پاسخ : سالام سالام💚
عههههههههه گریه نکنااااااااا😡💛
هم من و هم سوین دوست های تو هستیم و تو هم به دوست فوق العاده ای پس بیا به جای این حرفا بگیم الهی دوستیمون تا مدت های طولانی پایدار باشه💜❤
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست گلی از الان به بعد مهمه که کلی خوش می گذرونیم 😂💜
الهییییییییییی چه خوب که دوست داشتی😍💛 همیشه از رو شوق باشه😂 وظیفم بووووووود
مبارکههههههه♡♡
بازم آریگاتووووووو

Tsunade 4:29 - 1399/05/15
واو

نصف ادامه رو بیشتر نخوندم ×_×
پاسخ : آریگاتو که نظر دادی♡
هیچ اشکالی نداره

کانگورو از سیدنی 18:17 - 1399/05/14
*در حالی که اشک شوق می ریزد*
چه سخرانی خفنییییییی!
پاسخ : در حالی که اشک هایت را پاک می کند
سخنرانی قرن بود اصلا 😂😂
آریگاتو از حضور قشنگت کانی چان ♡

Sevin 17:59 - 1399/05/14
شکلک خیلی خیلی کشکی بود واقعا :/شکلک اما‌‌بر خلاف شروعش مطمئنم خودش پایدار می مونه اصلا همینجوری ش قشنگه دیگه جور دیگه بود قشنگ نمیشد
فکر کنم فقط راجع به معظلات و مشکلات سوریه حرف نزدیک وگرنه به همه چی پاتک زدیم
آقا جعفرر کی بودم منم ( جرررر)
بالاخره میشه، سه چهار سال دیگه اما تا اون موقع باهم بترکونیم، دنیا رو منفجر کنییییم. باشه کیوتی؟

الان تهدید بود آشوب بود چی‌بود؟ ولی در مورد خودتم صدق می کنه. بازم مرسی بابت این تولد به یاد موندنی و دوستی به یاد موندنی آزمون. یه دنیا دوستت دارم کیوتی
شکلک
پاسخ : اصلا کی گفته کشک چیز بدیه؟ به این مفیدی😂😂👊
شک نکن خودش خیلی عمیق تر از شروعشه ^_^💚
دقیقا موافقم💛
اره یادمون باشه سر فرصت راجع به اونا هم بحرفیم😂💜
چرا که نههههه😈
هر چی بود چیز خوبی بود بگو چشم😂😂
من خیلی خیلی خیلی بیشتر جانکممممممممممم❤❤❤

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
پست همیشه ثابت (سه شنبه 22 بهمن 1398)
معرفی کتاب یک شب فاصله (سه شنبه 15 تیر 1400)
HBD Dear Toffe (چهارشنبه 26 خرداد 1400)
نشر کنید (پنجشنبه 03 مهر 1399)
♡ هدیه های تولد سوین♡ (سه شنبه 14 مرداد 1399)
رفاقتانه..سوین♡هالین (سه شنبه 14 مرداد 1399)
جشن تولد یه فرشته (سه شنبه 14 مرداد 1399)
<

زیبا سازی وبلاگ

<