جستجوگر وب
Attack on Titan
  • ® 

®

خخخخخخخخخ!فک کنم ارن واقعا همینجوری آنیو کشید بیرون.

فک کنم این اشاره داره به تایتان شیفتر بودن آرمین وارن ومدت محدودشون برای زندگی.

پ.ن:فک می کنین آخرش واقعا اینجوری میشه؟

خود لیوای می دونه چه سرنوشتی در انتظارشه.

جوخه ی خدابیامرز هانجی سان .T_T

 

®


اندر احوالات چیپتر 124

کسی هست این ویدیو ی تاریخی رو یادش نیاد؟

کاری که هیستوریا درحال حاضر داره انجام میده.(انگار مگس کشه گرفته دستش)

اگه کارکترای اتک توی زمان حال بودن.

پ.ن:یه عالمه ازینا دارم.بعدا توی یه پست جدا همشونو می زارم.

T_T  T_T  T_T

پ.ن:وی خود را جر می دهد.

®

جریان این آزومابیتو چی شد تهش؟کسی فهمید؟یا فقط من ضریب هوشی م پایینه؟

آخییییییییییییییی!

®

 

 

تلاش های ناکام هانجی برای باندپیچی صورت لیوای -_-

سه آکرمن در یک قاب.

 

پ.ن:لیوای چرا لباشو اونجوری کرده؟

جووووووووووووووووووونن!!

®

و می رسیم به مهم ترین مورد چیپتر 123...

®

این یه فن فیکشن مانند خیلی طولانی بود.فقط گذاشتم تا یه سوال بپرسم.

 

مانگاخونا،به نظرتون کاری که ارن الان داره می کنه عینا همین نیست؟

جووووووووووووونم سلطان ابرو!!!!!!!!

اختلاف قد را در اتک حس کنید!

من ازینا موخخووووووواااااممم!

خخخخخ!!!

من خودم به شخصه دیوووووووووننننننننننه ی این عکسه شدممممم!

خففففففففففففففنننننننننننننن!!!!!

 

®®®®

کاری به جز گریه ازمون ساخته س؟

 

خداوکیلی به هیچکی به اندازه آرمین نمیاد.

پ.ن:لیوای دستشو یه جوری گذاشته انگار می خواد اذان بگه!

بچه رو بزاری سر قبر اروین امنیتش بیشتره تا دست هانجی باشه!

هلاک آنی عم که داره فکر هم می کنه!خسته نباشی دلاور!

اینو نشون یع نفر که اتک نمی بینه بدین.(مامانی بابایی رفیقی کسی)بعد بپرسید به نظرتون کودوم دختره کودوم پسر؟جواب هاشون شنیدنی خواهد بود.

هععععععیییییییی!

 

 

عکس لورفته از لیوای در محل کارش!!

 

تنکیو وری ماچ هاجیمه!

 

آکرمن هامون واشخاص مورد وفاداری شون.(گومنه بابت کیفیت)

پ.ن:هلاااک لیوای و اروینمخجالت

برتولد هیچ جوره تو یه  کپسول جا نشده !

قلبدل شکستهقلب

®®

سوال: به نظرتون شیپ لیوایهان به حقیقیت می پیونده یا نه؟

 

 

کاری به اون عکس جیگر واون نوشته ی خفن ندارم...لیوای تو تلگرام داری؟؟؟؟؟؟؟

عاششششق چکمه های ارن شدم.

®®®

فک کنین اینجوری می شد!!خخخ!

ترجمه:

هانجی:مشکلی نیست.اون خوبه.اون الان خوبه.لیوای!

این به احمق صدمه می زنه...!من خیلی ترسیده بودم.این دفع فکر کردم رفتی!

لیوای:ه..هانجی...

 

 

 

 

چیبی فصل چهارم.(فقط آرمین!!)

ترجمه:او هرروز را صرف نظافت(آرایش)خود می کند تا به شیک ترین دختر(کارکتر)تبدیل شود.چه اتفاقی برای بدن میکاسا افتاده؟

ارن:تو چی شدی؟(به چی تبدیل شدی؟)

هیچ حرفی برا گفتن ندارم.

حرص نخور بچه م.حرص نخور...

خب،تموم شدن.

 

53 تا عکس...

نظر بدینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ،

تا بازم ازین عکسا بزارم.

عاشقتونم.

جانه!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ شنبه 03 اسفند 1398 ] [ 9:49 ] [ Sevin.16 ] [ بازدید : 3799 ] [ نظرات (3) ]
نظرات این مطلب
Tsunade 12:49 - 1399/03/27
هستم😅💪
پاسخ : دمت جیز! شنبه بیا گفتینو ردیفش کنم

Tsunade 0:07 - 1399/03/27
یعنی پوکیدم راسی چرا دیگه پست نمیزاری
خو معلومه سرش شلوغه
خوب دیه من میرم به خود در گیریم ادامه ببببدممم
اَهههه زز مفت نزن
خودت نزن اووووووففف بستهههههه دیگه. بابا ننویس مغز بنده خدارو
بابا بزار
ددد. وااا نمیزاره
خوردی👿👿👿
پاسخ : فدااتتتتتت
یاییی همچی بگی نگی ولی دارم نویسنده جمع می کنم دوباره وبو راه بندازیم. هستی؟
برو برو االان یه ناناچیکو هم واسه ت پست می کنم بیاد XDD

Hituka 17:37 - 1399/03/01
بسی جالب بید مامانی
پاسخ : فداتتتت

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
پست همیشه ثابت (سه شنبه 22 بهمن 1398)
معرفی کتاب یک شب فاصله (سه شنبه 15 تیر 1400)
HBD Dear Toffe (چهارشنبه 26 خرداد 1400)
نشر کنید (پنجشنبه 03 مهر 1399)
♡ هدیه های تولد سوین♡ (سه شنبه 14 مرداد 1399)
رفاقتانه..سوین♡هالین (سه شنبه 14 مرداد 1399)
جشن تولد یه فرشته (سه شنبه 14 مرداد 1399)
<

زیبا سازی وبلاگ

<