جستجوگر وب
!!Happy Mothers Day


 

ببینین حتی ارنم رفته واسه مامانش کادو خریده.آفرین پسرخوب^_^

 

 

 

 

کاواااااااااااییییییییییییییییی!!!

 

 

بسیییییییییییی ججججیگگگگگگگرررررررررررر!!!!!!

 

بکشششش!

بکش کارلا جان بلکه با گوش کشیدن تو آدم شه!

 

 

آآآآآآآآآآآآآخخخیییییییییییی!! T_T

کارلا خانومو کلی تحویل گرفتیم حالا بریم سراغ کوچل خانوم که یه همچون پسر کاوایی ای به دنیا آورده.ها؟

روز شمام مباررررررررررک کوچل خانوووووووووووووووممممم!!!

آخی!فکرشو کنین اگه کوچل الان زنده بود چه ققققققدددددددددددررررررر به لیوای افتخار می کرد!

پس اون چشمای لعنتی ارثیه.ها؟

فقط من انقدر دیوانه وار عاشق این عکس شدم؟؟؟خیلییییییییی کیییییوتتتتتتتتتتههه!

 

گومن بابت کیفیت.خیلی گشتم اما بهتر پیدا نکردم.

 

کاوااااااااااااااااییییییییییییییییی!!!!!!!

 

ووووووووووووووااااایییییییییی!من یکی که مردم!

پ.ن:کسی می دونه اینا کجای مانگا ن؟اصلا واقعی عن یا ساختگی؟اگه بهم بگین ممنون میشم.آریگاتو ^_^

 

چن تاهم از کوچل خانوم وکارلا خانوم باهم ببینیم.

 

 

 

گومن.می دونم کیفیتاشون پایین بود اما انقد کاوایی بودن دلم نیومد نزارم.

 

پ.ن:مخصوصا اولی!!!

 

میکاسا هم که اصلا جزو مادران برتر انیمه ای به شمار میاد.هیچی برا آرمین وارن کم نزاشت!

 

 

خخخخخخخخخخخخ!!

 

عاشق عکسه شدم!

 

ووووو......وقتی حرف از مادر و بچه داری تو اتک میشه مگه میشه موبلیتو فراموووووووووشششش کرد؟

روز توهم مبارک مامان هانجی!

 

 

 

 

 

^_^

 

عرررررررررررررررر!چرا نمیشه؟چراااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

یه نمای کلی هم از همه ی مامانای اتک ببینیم.(راستی روز مامان میکاسا هم مبارک.عکس جدید نیافتم ازش بزارم.)

روز همشششووووووووووووون مباررررک!!

 

ماماناتونو حسابی ماچ کنین(اون وسط باباتونم یه بوس کنین دلش نخواد)

درساتونو خوب بخونین امتحانا (دوباره)شروع شدن.

خونه رو تمیز کنین دم عیده.

زیاد نخورین دم عیدی چاق میشین.

نظر بدین تا خودم نیومدم تیکه تیکه تون کنم!(بابا دارم نت مصرف می کنم هاا؟!!؟)

عاشقتونم.

جانه!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ شنبه 26 بهمن 1398 ] [ 16:00 ] [ Sevin.16 ] [ بازدید : 127 ] [ نظرات (0) ]
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
پست همیشه ثابت (سه شنبه 22 بهمن 1398)
معرفی کتاب یک شب فاصله (سه شنبه 15 تیر 1400)
HBD Dear Toffe (چهارشنبه 26 خرداد 1400)
نشر کنید (پنجشنبه 03 مهر 1399)
♡ هدیه های تولد سوین♡ (سه شنبه 14 مرداد 1399)
رفاقتانه..سوین♡هالین (سه شنبه 14 مرداد 1399)
جشن تولد یه فرشته (سه شنبه 14 مرداد 1399)
<

زیبا سازی وبلاگ

<